marți, 8 iunie 2010

Intre dezamagire si speranta

De fiecare data cand un vis se sfarseste, ma ambitionez si mai tare sa reusesc.Stiu ca intr-un final o sa reusesc ce vreau. Insa de multe ori dezamagirea ii ocupa locul sperantei, si apare acea lipsa de motivatie, acea nevoie de a reusi. De fiecare data cand cineva te dezamageste, gandeste-te ca roata e rotunda, si ca acea persoana va plati pentru tradarea ei. Nu trebuie sa te simti niciodata singur, pentru ca El e alaturi de tine, indiferent de vointa ta. Nu ceda niciodata presiunilor altora. Ramai asa cum esti indiferent de cine vrea sa te schimbe, pentru ca daca o persoana vrea sa te schimbe, este pentru ca se simte amenintata de personalitatea ta.
Oscilarea intre dezamagire si speranta se datoreaza neincrederii de sine. Fi intotdeauna increzator in propriile forte. Stii, de multe ori, am fost dezamagita. Tot de atatea ori, dezamagirea a venit din partea unor persoane la care nu ma asteptam, dar stii cum se spune 'viata e plina de surprize'. Chiar daca de multe ori am avut surprize neplacute, tot de atatea ori, viata m-a rasplatit pentru toate dezamagirile. In unele momente, am ramas destul de surprinsa de reactiile unora, pentru ca eu chiar nu ma asteptam la asta. Vedeam in fiecare persoana un prieten, o persoana de incredere. Recunosc ca am ramas uimita sa vad ca nu poti avea incredere in nimeni, doar in familia ta.:). Insa stiu ca speranta moare ultima, si am incredere ca dezamagirea se va transforma intr-o implinire.

Nu-ti pierde niciodata speranta!..En el futuro!..:)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu